Dnepr remmen
Geplaatst: Do Okt 12, 2017 06:19
Ik heb een Dnepr MB 650 waar ik (sinds ik er een BMW R65 blok in heb gezet) heel erg gelukkkig mee ben .
Dit uitgezonderd de remmen . Ik rij vrijwel nooit harder dan 85 km /u maar ondanks de rustige rijstijl zijn de prestaties van de remmen ver beneden wat acceptabel is. Ook voor een oude /klassieke motor . Ik gebruik mijn "BMEPR" voornamelijk als transportmiddel voor mijn circuitmotor ( Guzzi V65) +vriendin+ kampeerspullen etc dus ze is behoorlijk zwaar beladen, dat wel.
Heeft iemand advies vwb verbetering van de remmen ( en dan niet :zet er een Honda voorpartij in)?
Ik heb iets gelezen dat een ural remankerplaat +schoenen in een Dnepr trommel past en dat deze stukken beter zou zijn. iemand ervaring ?
Dikkere remkabel heb ik al .
Is de achterrem ook te verbeteren ? Zo ja Hoe ?
Kan iemand mij een goed "rem en frictie bedrijf " in het Oosten van Nederland aanbevelen ?
Alvast mijn hartelijke dank !
Maxim Jurgens
Dit uitgezonderd de remmen . Ik rij vrijwel nooit harder dan 85 km /u maar ondanks de rustige rijstijl zijn de prestaties van de remmen ver beneden wat acceptabel is. Ook voor een oude /klassieke motor . Ik gebruik mijn "BMEPR" voornamelijk als transportmiddel voor mijn circuitmotor ( Guzzi V65) +vriendin+ kampeerspullen etc dus ze is behoorlijk zwaar beladen, dat wel.
Heeft iemand advies vwb verbetering van de remmen ( en dan niet :zet er een Honda voorpartij in)?
Ik heb iets gelezen dat een ural remankerplaat +schoenen in een Dnepr trommel past en dat deze stukken beter zou zijn. iemand ervaring ?
Dikkere remkabel heb ik al .
Is de achterrem ook te verbeteren ? Zo ja Hoe ?
Kan iemand mij een goed "rem en frictie bedrijf " in het Oosten van Nederland aanbevelen ?
Alvast mijn hartelijke dank !
Maxim Jurgens