Bmw K1100 filmpje Johan Kole

OP veler verzoek een stukje toegevoegd om onze weigerachtige Duitse broertjes te helpen. Gezien de ervaringen uit het verleden hebben die inmiddels net zo'n humeur als de russen gekregen OF is het dan toch besmettelijk

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

nicolai

Bmw K1100 filmpje Johan Kole

Berichtdoor nicolai » Di Jan 12, 2016 19:03

Leuke filmpjes van Johan Kole over een bak revisie van een Bmw K1100
Mocht je geïnteresseerd zijn het gaat tot deel 7 en is een ontzettend leuke verteller

https://youtu.be/re8p8gctlWg

https://youtu.be/re8p8gctlWg
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)

maurice

Re: Bmw K1100 filmpje Johan Kole

Berichtdoor maurice » Wo Jan 13, 2016 14:12

Mooie motor! ik had bijna zelf een naked report k1100 van de nos gekocht, ben wel tevreden met die k75, lekker toeren in zijn een haha, niks aan de hand, loopt nog extreem arm ook! onderin dan voornamelijk... je kan je peuk aan de uitlaat aansteken, die pijpjes ook, vreemde machine.

nicolai

Berichtdoor nicolai » Ma Jan 18, 2016 21:23

Ben bekent met bmw K series en ik mag ze wel zowel de K75 en de 1100 maar qua power een wereld van verschil.
Liefst zou ik een K75 rijden met de power van een 1100 4klepper die als een lier naar de 260 trekt.
Ze zijn niet echt sleutel vriendelijk met al dat plastic maar als je een plekje hebt en kunt wegleggen dan maakt dat veel uit.
Met onderhoud zijn er wel kleine verschillen in types dus een kwestie van het boek erbij dan weet je wat je doet.
Nu ben ik bezig met de voorvork poten en de vering te verzachten door de verlengde bussen te verwijderen en aan de
achterkant de cardan een smeerbeurt te geven door splainassen in te vetten met staburag vet.
Johan Kole is een ontzettend smeuïge verteller en techneut waar je graag naar luistert en kijkt door zijn manier van doen

nicolai

Berichtdoor nicolai » Za Feb 06, 2016 21:29

Terug naar “BMW”