alternatieve MZ Zandpadenrit

Een plek om alle treffens, activiteiten etc een plaatsje te geven zonder dat ze ondersneeuwen in het forum

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Siegfried

alternatieve MZ Zandpadenrit

Berichtdoor Siegfried » Wo Nov 22, 2017 20:54

Wegens omstandigheden gaat de officiele MZ Zandpadenrit dit jaar niet door.
In klein verband is echter besloten dit mooie evenement toch door te laten gaan.
Zeg maar een alternatieve zandpadenrit.
Komende zaterdag word om 12 uur gestart met de rit vanaf de Radioweg 18 in Harskamp.
Voor snert, koffie en broodjes word gezorgd voor hen die zich aanmelden.
In de avond is er gelegenheid voor een biertje enz bij het kampvuur.
Kamperen slaan we echter dit jaar over vanwege de korte voorbereidingstijd.
Heb je zin in een mooie rit met ongetwijfeld flink zand en modder meld je dan aan bij onderstaand email adres.
De kosten voor snert, broodjes en koffie enz zullen ongeveer 7,50 bedragen, afhankelijk van de inkopen.
Zou leuk zijn als er nog een paar Russen aansluiten.
We zitten nu op zo'n 20 aanmeldingen waaronder MZtjes, een tiental klassieke tweetakt enduro's en enkele wehrmacht zijspannen.
Is het echt een probleem om na de rit terug te rijden dan kan er in overleg bij aanmelding een plek voor een tentje geregeld worden.

Aanmelding naar: iwanwilms@planet.nl

freekz

Re: alternatieve MZ Zandpadenrit

Berichtdoor freekz » Do Nov 23, 2017 21:40

potverdikkie, ben verschrikkelijk dicht in de buurt, heb alleen al wat anders te doen! reunie van mijn dienstmaten op de kazerne in Harskamp.

nicolai

Re: alternatieve MZ Zandpadenrit

Berichtdoor nicolai » Vr Nov 24, 2017 21:11

Nee ik kan ook niet Siegfried, maar ik wens je wel heel veel succes en vind het leuk dat je het deelt.
Op zaterdag ga ik altijd om 9.00uur naar de markt en daarna sporten en in de middag scouting
Maar het zandpaden treffen is altijd een hele leuke om te doen en de sfeer is ook altijd geweldig.
Ik noem het zelf gekscherend de motor scouting maar zo is er ook een ouwe lullen scouting die het leuk vindt om
in zijn vrije tijd met boten te hannesen en ga zo maar door, geweldig toch!! succes man!
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)

Terug naar “Wat is Waar te doen”