Centralclassics 15,16 december

Een plek om alle treffens, activiteiten etc een plaatsje te geven zonder dat ze ondersneeuwen in het forum

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Benno van Ham

Centralclassics 15,16 december

Berichtdoor Benno van Ham » Zo Nov 04, 2018 18:36

Binnenkort is het weer zover, de Central Classics beurs in Houten, natuurlijk staan we er weer met de club. Jan is er met de onderdelen en een aantal van de leden, bestuursleden is aanwezig. heb je zin om een dagje op de stand te komen staan (eventueel met je motor) dan ben je van harte welkom, geef het wel even aan mij door zodat ik kan kijken of we nog plaats hebben voor je. we hebben al een mooi setje motorfietsen beschikbaar op de stand maar een mooie Dnepr kopklepper (mt-11,Mt16) zou nog leuk zijn.

Kom in ieder geval een kijkje nemen op de beurs en even gezellig bijkletsen. Vrouw en kinderen mogen gratis mee dus sjouwhulpjes geen probleem.

groeten,

Benno

nicolai

Re: Centralclassics 15,16 december

Berichtdoor nicolai » Ma Nov 05, 2018 21:37

Ja dat is ook weer zo'n dingetje, en ga er maar eens weer staan met
het bestuur en de ondersteunende mensen die allemaal helpen.
Het is wel een ontzettend leuke beurs en niet normaal druk is, heel Nederland en de oldtimers
stromen allemaal die kant op en het is er ook gewoon een festijn van materiaal en spullen!
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)

marc

Berichtdoor marc » Di Nov 06, 2018 11:21

Voor mij was vorig jaar de eerste keer. Wat een boel spullen. Veel algemeen nuttig gereedschap enz. En Rolpa zal er ook vast wel zijn als Rus dealer. Staat in mn agenda en misschien gaat de rest van de fam ook mee.

En Benno...je moet nog ff geduld hebben. Maar er moeten vast anderen zijn met een complete fiets :lol:

Cu

Benno van Ham

Berichtdoor Benno van Ham » Zo Dec 02, 2018 10:50

Hallo allemaal, nog twee weken en het is weer zo ver, de Central Classics beurs in Houten staat weer voor de deur. Zo mooi tussen de sinterklaas en kerstdagen gepositioneerd een mooi momentje om jezelf even te verwennen met wat leuks voor in de schuur, onder de boom of zomaar even lekker rondneuzen tussen het oud ijzer.

Zoals inmiddels gebruikelijk staan we als UDCN ook op deze beurs en wel op onze vaste plaats, stand 253 in Hal 2. Samen met onze vaste huisleverancier Rolpa delen we een stand. Kom vooral even langs om een kijkje te nemen en bij te kletsen..

Er is een beperkte clubwinkel aanwezig maar als je iets nodig hebt neem dan op voorhand even contact op met de clubwinkel om eventueel wat spullen te reserveren.

alvast tot ziens,

Benno van Ham
UDCN

nicolai

Berichtdoor nicolai » Zo Dec 02, 2018 21:50

Ik kom zeker kijken en heb nog een en ander nodig, mijn zoon zoekt nog een setje half open ringsleutels.
speciaal voor remleidingen en diesel injectors, ik zal kijken of mijn vriend ook mee wil die dan net ligt bij te komen
van een nieuwe heup en dan alweer kan lopen als het goed is of met een kruk.
Natuurlijk ook langs mijn vrienden van de udcn stand waar het altijd gezellig is en ik langer praat dan dat in winkel.
Iedereen die gaat of wil zeker doen, vrouwen en kinderen zijn gratis en parkeren ook!
Schep nooit een probleem waar je nog geen oplossing voor hebt! (Ernst Bloch)

Nejra

Berichtdoor Nejra » Za Dec 15, 2018 23:47

Het was weer gezellig vandaag :toost:

Paar plaatjes van de stand:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Voor diegenen die morgen gaan: Alvast veel succes/plezier! :mrgreen:
Prutst nu aan/met:
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.103-10 met span
- Aprillia Scarabeo 250 ie
- Yamaha SR400

:toost:

Benno van Ham

Berichtdoor Benno van Ham » Zo Dec 16, 2018 20:04

het zit er weer op, de beurs van 2018 was denk ik voor de meeste bezoekers weer een goede beurs. Mij persoonlijk valt het op dat de prijzen wel erg aan de hoge kant liggen overal maar ja, dat zal de gestegen welvaart wel zijn.

alle leden van de standbemanning, bezoekende leden en geinteresseerden bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid en tot een volgende keer. Hopelijk zijn de motorrijders allemaal veilig thuis gekomen. Bedankt voor het beschikbaar stellen van jullie motoren, Rob, Arjen, Frank, Ruud...

Benno

robm84

Berichtdoor robm84 » Zo Dec 16, 2018 22:58

Graag gedaan!

Was weer een mooie drukke beurs, dat is ook wel eens anders geweest!

2018 zit er weer op, in 2019 van we vrolijk verder :-)

Nejra

Berichtdoor Nejra » Zo Dec 16, 2018 23:29

Benno van Ham schreef:alle leden van de standbemanning, bezoekende leden en geinteresseerden bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid en tot een volgende keer. Hopelijk zijn de motorrijders allemaal veilig thuis gekomen. Bedankt voor het beschikbaar stellen van jullie motoren, Rob, Arjen, Frank, Ruud...

Graag gedaan. Was gezellig zaterdag. Ik houd me aanbevolen voor de volgende keer :D :toost:
Prutst nu aan/met:
- KMZ K750 - solo
- IMZ/Ural 8.103-10 met span
- Aprillia Scarabeo 250 ie
- Yamaha SR400

:toost:

Postma

Berichtdoor Postma » Ma Dec 17, 2018 13:55

Was weer gezellig om even bij te kletsen en wat rond te struinen. Tevens de juiste dag uitgekozen om met de motor te gaan, want zondag met die sneeuw had ik mij wel bedacht. Bedankt allen voor jullie inzet, is toch altijd weer veel werk weet ik uit ervaring.

Terug naar “Wat is Waar te doen”