Groene code

Tweetaktforum waarin onze rokende forumgangers hun frustaties kwijt kunnen. Dus, IZH, TIZ, Jupiter, Jawa, MZ, CZ leef je uit.

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

espe

Groene code

Berichtdoor espe » Vr Mei 21, 2010 23:34

Beste Medekettingrokers,

Nou ben ik hier nieuw en inderdaad nog wat groen.(Qua rus dan he, hoho!) Ik ben dan ook niet echt op de hoogte van codes en geheimtaal etc. Nou las ik het bericht van Benno over de extra zandpadenrit. Dat followup gebeuren zal dus wel zoiets zijn van netjes na elkaar en niet met z'n tienen tegelijk oversteken en zo. Lijkt me geen probleem. Maar dan wordt er opeens gesproken over een groene code!!! Denken dus om het welzijn van de natuur en medemens....Met een tweetakt?? Huub is dit niet wederom een slinkse poging om de tweetakten van deelname uit te sluiten??
Aan ons allen dus de taak om een groene mix te creeren. Hoe groener hoe mooier denk ik. Helemaal als de uitstoot ook daadwerkelijk een groene kleur vertoont!! Maaaarrrrr wel om de plantjes denken natuurlijk. Ik heb dus even opgezocht wat plantjes zoal lekker vinden. De uitstoot moet bij voorkeur veel bevatten van de volgende componenten:
koolzuurgas, stikstof,ammomiak,zwavel en salpeter. Dan gaat het goed met de plantjes en die maken dan weer eten en zuurstof voor de mensen en de beesten. En tevens als ze doodgaan over pakweg een miljoen jaar weer olie! Superkringloop, groener kan niet denk ik. Je moet zowieso goed zijn voor de plantjes want daar maken ze ook bier van (ja echt waar!)
Over bier gesproken...Daar krijg je dorst van. Ik neem er nog maar eentje denk ik. Nou meng ze mensen, doe je best.
Groene code: Wereld idee! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RUStig aan man!

Don't ride on the grass, smoke it.
TSDF forever!

Huub van der Juup

Berichtdoor Huub van der Juup » Za Mei 22, 2010 01:36

Helemaal mee eens Simon, ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Wil je toetreden tot bestuur van de TSDF? Ik vind dat jij op deze manier je sporen wel verdiend hebt.

Nu even serieus, mijn TT olie is echt groen van kleur. :zwaaien:

Groet,
Huub van der Juup
Two stroke defence front
Wij doen stinkend ons best

espe

groene olie

Berichtdoor espe » Za Mei 22, 2010 02:24

Huub, zo zie je maar weer: Echt goeie ideen heb je nooit alleen(net als knappe vrouwen)
Ik wil met alle liefde met jou gezamelijk de strijd aangaan in het TSDF! Alleen moet de contributie niet zo hoog zijn als bij de udcn want dat was een rib uit me lijf. Ik rij toch zeker niet voor niets Rus? nou dan.
RUStig aan man!

Don't ride on the grass, smoke it.
TSDF forever!

Terug naar “Smoke on the weg”