Waar is Huub?

Tweetaktforum waarin onze rokende forumgangers hun frustaties kwijt kunnen. Dus, IZH, TIZ, Jupiter, Jawa, MZ, CZ leef je uit.

Moderators: Benno van Ham, Frank65, Nejra

Happy Beppie

Re: Waar is Huub?

Berichtdoor Happy Beppie » Ma Okt 10, 2011 12:30

Hoi Huub,
Ik dacht dat ik vreemd was, maar jij bent de meester der onzin of toch niet? Ik laat jou voorstel even zakken. In ieder geval dank voor je hartelijke welkom.
Een vriend van Simon is een vriend van mij, dus je zal wel oké zijn.
Groeten van Beppie

Huub van der Juup

Berichtdoor Huub van der Juup » Ma Okt 10, 2011 21:05

Ha Beppie,
Als eerste bedankt voor je compliment, Laat je gedachte over de TSDF even zakken. Simon had ook even tijd nodig om in te zien dat een tweetakt en dan met name een Russische mooier is dan wat dan ook. Ook Simon bood in eerste instantie weerstand, maar raakte toch besmet met het tweetaktvirus. Het betreden van dit stukje forum staat gelijk aan het betreden van een transsylvanisch kasteel, als je bang bent voor vampieren moet daar niet komen, kom je er toch, dan is de kans groot dat je zelf een vampier wordt. Zodoende voorspel ik jou dat jij binnenkort besmet raakt met het tweetaktvirus, let maar op.
Huub van der Juup
Two stroke defence front
Wij doen stinkend ons best

espe

Berichtdoor espe » Ma Okt 10, 2011 22:14

Huub wat ben ik blij dat je terug bent! :D Meteen heeft de fantasie weer geen grenzen meer op dit forum. Vampieren, en (nog ongeloofwaardiger) tweetakt dneprs, het kan niet op! :mrgreen: . Het werd ook hoog tijd! Het TSDF zal dit stoffige forum van de ondergang redden :toost: . Ik vond je verschijning in de Twin allercharmanst. Nu nog ons eigen gedeelte van het boekje opeisen om te vullen met info over tweetakten. Onze motoren werden enige jaren geleden toch tot de beste ter wereld gerekend, en dat heb ik over "die anderen" nooit gelezen.
Maarrrrrr... We gaan ons vriendelijk en behulpzaam opstellen. Met stroop vang je nou eenmaal meer vliegen dan met azijn.(Alhoewel..Met stront nog meer!! Hmm.. Vreemd spreekwoord) :shock:
Later! Simon.
RUStig aan man!

Don't ride on the grass, smoke it.
TSDF forever!

Terug naar “Smoke on the weg”